Made-in-Croatia, poslovne vijesti


14.srpnja 2017.
PROMOCIJA HRVATSKIH PROIZVODA
Akcija 'Kupujmo hrvatsko' se nastavlja i ove godine

kupujmo hrvatsko završna kacija u Zagrebu

Hrvatska gospodarska komora (HGK) i u ovoj godini nastavlja nacionalnu akciju Kupujmo hrvatsko. Split, Pula, Zagreb i Vinkovci ugostit će klasičan oblik akcije, dok će se specijalizirani projekt Kupujmo hrvatsko - hrvatski proizvod za hrvatski turizam održati krajem godine u Zagrebu. Kupujmo hrvatsko vrata će otvoriti i građanima za degustaciju i kupnju domaćih proizvoda, stoji na wbe stranici HGK.
Dođite na akcije! Kupujte hrvatsko i čuvajte radna mjesta! Više informacija uskoro.

HGK već gotovo 21 godinu  putem akcije „Kupujmo hrvatsko“ potiče proizvodnju i promovira domaće kvalitetne proizvode te ujedno jača svijest građana o važnosti kupovine takvih proizvoda.  Kupovinom domaćih proizvoda podupire se ukupno hrvatsko gospodarstvo te čuvaju radna mjesta. Akcija „Kupujmo hrvatsko“ predstavlja najsnažniji simbol očuvanja vrijednosti našega gospodarstva. Promocijom nositelja znakova “Izvorno hrvatsko” i “Hrvatska kvaliteta” i, ali i svih ostalih kvalitetnih hrvatskih proizvoda, ova je akcija odigrala najznačajniju ulogu u jačanju svijesti nacije o važnosti kupovanja domaćih proizvoda. Također, ona je osnovni poticaj proizvodnje te očuvanja postojećih i otvaranja novih radnih mjesta. Uz činjenicu da utječe na svijest potrošača o važnosti kupovine domaćih proizvoda, usmjerena je i na promociju hrvatskih proizvođača koji ulažu velik trud, kreativnost i napore u svakodnevnoj borbi s tržišnim izazovima.

U Lidlu i Kauflandu proizvodi iz uvoza

Ministar poljoprivrede Tolušić, koji se zalaže za hrvatske proizvođače i hrvatske proizvode, u četvrtak je na svom facebook profilu je napisao "
U Hrvatskoj se godišnje uveze kruha i pekarskih proizvoda u vrijednosti 450 milijuna kuna. Nažalost, velika većina kruha i peciva koje kupujete u trgovačkim lancima su proizvodi iz Austrije, Njemačke, Češke i Poljske. Bez obzira na jeftinu hrvatsku pšenicu i vrijedne pekare. 90 posto proizvoda koje vidite na slikama (u ovom slučaju se radi o Kauflandu, ali isto je i u Lidlu i drugim lancima) NE dolaze iz Hrvatske. Ministarstvo ne može zabraniti uvoz, ali može reći da trebamo kupovati svoje, hrvatske proizvode, i voditi brigu o svojim proizvođačima i svojim, hrvatskim poljoprivrednicima. Pa zato, dragi moji, gledajte deklaracije i na kruhu i pecivu, kupujte hrvatsko i kupujte kod onih koji prodaju i cijene HRVATSKO!!", objavio je Tolušić.


Odgovor iz Lidla i Kauflanda

Upitani za komentar iz Lidla su odgovorili kako im je kvaliteta ponude za kupce na prvome mjestu te kako se svih 11 godina koliko su prisutni na hrvatskom tržištu trude kupcima omogućiti najbolju ponudu uz najbolji omjer cijene i kvalitete.Navode pritom kako je omjer domaćih dobavljača dosegao otprilike 70 posto u voću i povrću, dok je u pekari u stalnom i akcijskom poslovanju i više od 50 posto. Prvi i jedan od najbitnijih uvjeta suradnje s dobavljačima je omjer kvalitete i cijene kao i dugoročni kapacitet domaće proizvodnje, ističu iz Lidla napominjući kako im je tržište tj. kupac jedino mjerilo.

Iz Kauflanda su također na upit Hine odgovorili kako svojim kupcima žele pružiti što bolji omjer kvalitete i cijene proizvoda. S obzirom na velik asortiman Kauflanda, a kako je i Hrvatska dio zajedničkog tržišta Europske unije, trudimo se pri selekciji proizvoda odabrati proizvode koji će kupcima najviše odgovarati, ističu.
Što se pekarskih proizvoda konkretno tiče iz Kauflanda navode kako trenutno u svojoj ponudi imaju skoro 60 posto proizvoda hrvatskog porijekla. "Stoga nam je žao što se Kaufland spominje u ovom kontekstu, budući da u našem širokom asortimanu svakako imamo i velik broj hrvatskih proizvoda te se zaista trudimo podržati i hrvatske proizvođače koliko je moguće, što je vidljivo iz navedenih brojki", ističu iz Kauflanda. Navode i kako redovito ispunjavaju sve obveze prema poslovnim partnerima, kako trenutno zapošljavaju oko 3.700 djelatnika, a od osnutka u Hrvatskoj investirali su više od 3,5 milijardi kuna.

U Domaćem Konzumu 80% domaćih proizvoda

Posebni savjetnik Ante Ramljaka za poljoprivredu u Agrokoru Vlado Čondić-Galiničić, iznio je podatak da više od 80 posto voća i povrća koje Konzum prodaje je domaćeg podrijetla.

 

vecernji.hr/made-in-croatia.com.hr
foto:
mande-in-croatia.com.hr

 
  Isprintaj Proslijedi  

Home | Hrvatski proizvodi | Hrvatski suveniri | Hrvatske vinske ceste | Hrvatski maslinari | Hrvatski inovatori | Zdrava hrana | Hrvatska glazba | Ostalo | Linkovi | Kontakt

Copyright 2007 PPR. All rights reserved.
Reproduction or copying of images is prohibited.