Made-in-Croatia, poslovne vijesti


23.studeni 2017.
SAJAMSKA MANIFESTACIJA
Hrvatski proizvod za hrvatski turizam


hrvatski proizvodi-brend

"Hrvatski proizvod za hrvatski turizam" je sajam koji se održava u Zagrebu okupila je 65 domaćih izlagača, velikih i malih proizvodnih tvrtki, OPG-ova, obrtnika i drugih, kao i brojne hotelijere, ugostitelje i druge predstavnike turističkog sektora, koji će u dva dana te manifestacije moći izravno dogovarati i konkretnu suradnju i poslove.

Nastavak je to akcije Hrvatske gospodarske komore (HGK) "Kupujmo hrvatsko", a ovaj put proizvođači se nadaju sklapanju novih poslova u turizmu jer naši gosti sve više traže upravo domaće proizvode.

Sve više domaćih tvrtki želi aktivno povezivanje s hrvatskim turizmom. Takva suradnja je nemjerljivo važna za cijelo hrvatsko gospodarstvo, a ovakve manifestacije dodatno pridonose i promociji hrvatskih proizvoda, koji bi se više trebali promovirati u turističkoj promociji, kao što bi i hotelski lanci u Hrvatskoj trebali više koristiti domaće proizvode u svojim objektima, mada je i takvih sve više", kazao je predsjednik HGK Luka Burilović.



Ministar turizma

"Prehrambena industrija, drvna, građevina, tekstilna industrija to su sektori koji mogu najviše doprinijeti razvoju hrvatskog turizma", smatra ministar turizma Gari Cappelli.  

S porastom investicija u turizmu, koje će iduće godine, ako se uspiju dovršiti zakonske izmjene da bi se omogućilo lakše i šire bavljenje zdravstvenim turizmom i jači razvoj turizma na kontinentu, prijeći milijardu eura, svaki hrvatski kvalitetni proizvod iz bilo koje branše moći će naći svoje mjesto u turizmu. Tome će pridonijeti i mjere Ministarstva turizma i promotivne aktivnosti Hrvatske turističke zajednice iduće godine, koje će biti iskorak u odnosu na do sada", kazao je Cappelli.


Trenutna iskustva povezivanja

Ocjenjujući da domaćih proizvoda još nema u hrvatskom turizmu onoliko koliko bi ih moglo biti, predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar naglasio je da je ta kompanija prisutna u hotelima i drugoj turističkoj ponudi, kao i da je turizam iznimno važan za izvoz.

Goran Filipović, član uprave Jadranke, i Jako Andabak, vlasnik Sunce koncerna-grupacije Bluesun, istaknuli da njihovi ljudi stalno na terenu po Hrvatskoj traže i zaposlenike, i domaće, kvalitetne proizvode i partnerstva, pri čemu su najvećim izazovima izdvojili često neorganizirano selo i OPG-ove, logističke i prijevozne probleme te nedovoljne količine svježe robe koju mogu naći.

U  hotelima i restoranima Jadranka grupe nude se proizvodi domaćih poljoprivrednika. " Imamo preko 70 dobavljača iz cijele Hrvatske, u to uključujemo sve županije , i u prošloj godini smo u tom prometu imali preko 6 milijuna kuna", ističe Goran Filipović, član uprave Jadranke. To je i dalje mali postotak, daleko od stvarnih potreba luksuznih hotela u kojima se i najviše traži autohtoni proizvod.

Zaključak je , i proizvođači i hotelijeri morat će ubrzati tempo, jer su potrebe tržišta sve veće. A domaći proizvod treba postati ključ prepoznatljivosti našeg turizma.




Hrvatski proizvodi s oznakom zemljopisnog podrijetla OVDJE
Hrvatski proizvodi s oznakom hrvatska kvaliteta i izvorno hrvatsko

poslovni.hr/hia
foto:

 

  Isprintaj Proslijedi  

Home | Hrvatski proizvodi | Hrvatski suveniri | Hrvatske vinske ceste | Hrvatski maslinari | Hrvatski inovatori | Zdrava hrana | Hrvatska glazba | Ostalo | Linkovi | Kontakt

Copyright 2007 PPR. All rights reserved.
Reproduction or copying of images is prohibited.